facebook youtube zonerama logo instagram

Cyklozájezd Bečva 2023

Ve dnech 22. až 24. září 2023 jsme v tradičním podzimním termínu pořádali cyklistický zájezd do Beskyd podél řek Rožnovská a Vsetínská Bečva.

Tento rok jsme vyrazili více na sever Moravy a trasy jsme naplánovali podél Rožnovské a Vsetínské Bečvy.

Vyrazili jsme v pátek v šest hodin ráno a dojeli jsme autobusem na parkoviště u chaty Třeštík.  Zde jsme vyložili kola a vyrazili po cyklotrase kolem vrchu Vysoká, následně pokračujeme po hřebeni a sjíždíme do Horní Bečvy k vodní nádrži. Dále pokračujeme podél řeky Rožnovská Bečva až do Rožnova pod Radhoštěm. Následně přes Zubří do Zachové, kde jsme se podívali na Pohádkový betlém. Pak pokračujeme do Valašského Meziříčí, kde máme ubytování v penzionu ValMez.

Druhy den jsme autobusem vyrazili na start naší sobotní etapy na parkoviště Bumbálka. Počasí nám ale nepřálo a drobný déšť se změnil ve vytrvalý. Rozhodli jsme se tedy popojet autobusem níže a parkujeme na parkovišti v Leskové. Odtud se část skupiny rozhodla pokračovat i za mírného deště na kole a část se vrací autobusem zpět. Naštěstí po obědě přestává pršet a tak můžeme pokračovat po plánované trase. Jedeme podél řeky do Velkých Karlovic, kde navštěvujeme galerii vyřezávaných soch. Dále pokračujeme na Karolinku, Nový Hrozenkov, Vsetín a končíme opět ve Valašském Meziříčí.

Závěrečný den již za dobrého počasí vyrážíme z Valašského Meziříčí podél Bečvy do Hranic, následně Lipník nad Bečvou a Přerov. Naši cyklojízdu končíme v Tovačově.
Celkem se  letošního zájezdu zúčastnilo 37 cyklistů a najeli jsme dohromady přibližně 180 kilometrů.

Fotogalerii z akce můžete shlédnout na webu    zonerama